Ігри у будівлях і на забудованих територіях. ПОЛОЖЕННЯ.

Обсуждение организации и проведения игр.

Модераторы: Д.Н.Б., Остап, KeyV

Ігри у будівлях і на забудованих територіях. ПОЛОЖЕННЯ.

Сообщение Д.Н.Б. 30 янв 2009, 17:25

ІГРИ СВІМ У БУДІВЛЯХ І НА ЗАБУДОВАНИХ ТЕРИТОРІЯХ.

Загальні положення.
Ігри СВІМ у будівлях і на забудованих територіях проводяться за версією шутер, плінк-версією або поєднуючи ці версії.
Заборонено проводити у будівлях ігри за версією тейк-аут!

Час проведення гри.

1. Ігри у будівлях і на забудованих територіях проводяться у денний час, при достатньому освітленні.
2. За часом, гра не повинна перевищувати 2год..

Місце гри.

Заздалегідь до проведення гри у будівлі організатори повинні провести ряд підготовчих заходів, а саме:
1. Оглянути будівлі на фундаментальність. Переконатись у неможливості руйнування в умовах гри стін , перекриття та інших конструкцій.
При найменшому сумніві що до фундаментальності будівель і споруд, останні у грі не використовуються.
2. Виявити і загородити небезпечні місця. Це – пройоми та отвори у перекриттях; відкриті люки; відкриті дверні пройоми на висоті більше 1,5 м.; балкони, лоджії, тераси без поручень; траншеї, ями, колодязі та ін..
3. Обстежити об`єкт на наявність пошкодженої електричної мережі під струмом; витоків газу; наявність вогненебезпечних, вибухових та шкідливих речовин.
4. Обстежити темні приміщення.

Зонування.
1. Заборонені зони.
До заборонених зон гри відносяться всі небезпечні місця у будівлях і на території .
Входити у такі зони суворо заборонено.
Заборонені зони відгороджують різними конструкціями і сигнальною стрічкою з таблицями «НЕБЕЗПЕКА», «ВХІД ЗАБОРОНЕНО». Таблиці розміщують на висоті 1-1,5 м. над рівнем підлоги. Розташовують огорожі за декілька метрів до безпосередньої межі зони.
2. Зони поза грою
До таких зон відносяться сходові клітки без поручень; переходи; мости; перелази; вузькі тунелі тощо.
Перехід учасників через такі зони дозволяється, але бойові дії із зони та стосовно учасників, які у зоні не проводяться.
3. Зони неуражуваності.
До таких зон відносяться:
- місця біля умовних «проломів» у стінах та внутрішні приміщення з цими проломами.
- місця розташування спеціальної зброї, боєприпасів та окремі приміщення, потрапивши до яких, учасник здобуває статус неуражуваності.
Зони неуражуваності можуть призначатись для всіх учасників гри або для бійців однієї із сторін. Такі зони можуть діяти упродовж всієї гри або на якомусь з її етапів.
Відгороджують зони неуражуваності сигнальними стрічками і таблицями з назвою зони.

Учасники гри.
Кожен учасник зобов`язаний ознайомитись з цими положеннями.

Вік учасників.
1. До участі у підсумкових іграх у будівлях допускаються повнолітні свімери.
2. Неповнолітні свімери можуть приймати участь у відпрацюванні окремих ігрових блоків та іграх плінк-версії.

Захисне спорядження учасників.
1. Окуляри, маска для очей.
2. Сітка-шалик на шию.
3. Маска на обличчя, захист вух.
4. Шолом на голову.
5. Раковина або бандаж.
6. Наколінники, налікотники.
7. Рукавиці.

Заборонені дії учасників.

Під час ігор у будівлях і на забудованих територіях учасникам забороняється:
1. Стріляючи зі зброї, висовуватись з вікон і пройомів, перехилятись через поручні, огорожу.
2. Кидати будівельні матеріали і сміття з перекриття, покрівлі і через пройоми.
3. Пересуватись по балках, фермах, стінах та ін. конструкціях з обмеженою площею поверхні.
4. Користуватись пожежними драбинами, нестійкими конструкціями сходів, підйомниками, тельферами, та іншими механізмами.
5. Проникати у приміщення через вікна і пройоми, що на висоті понад 1,5 м., крім спеціально-відведених для цього.
6. Стрибати з вікон, пройомів та інших конструкцій висотою понад 1,5м..
7. Вмикати будь-які механізми, відкривати пожежні, водяні, газові крани та вентилі.
8. Відкривати каналізаційні та інші люки.
9. Пересуватись і знаходитись у вентиляційних шахтах, каналізаційних колодязях, електро-щитових, ліфтах тощо
10. Виходити на балкони, лоджії, невеликі тераси і перекриття, що без поручень.
11. Знаходитись ближче ніж 2 м. до краю незагородженого перекриття.

Обмеження по зброї та боєприпасах для ігор у будівлях.
1. Дозволяється використовувати аерсофт-зброю з початковою швидкістю вильоту кульки масою 0,2 гр. не більше 125 м/с. (згідно норм СВІМу для приміщень).
2. Забороняється використовувати у приміщеннях (крім стрільби з будівлі назовні і з назовні у будівлю) кулемети і снайперські рушниці із швидкістю вильоту кульки масою 0,2гр. понад 125м/с..
3. У макетах гранат, мін, гранатометних зарядів та вибухових пристроїв дозволяється використовувати петарди не вище №4.
4. Кількість гранат у боєкомплекті одного учасника не повинна перевищувати 6шт. і без обмежень для гранатометника за наявності макета гранатомета.
5. Забороняється у приміщеннях використовувати димові гранати.

Додатковий інвентар та пристрої рекомендовані для ігор у будівлях.
1. Щити для пройомів, для імітації вибивання дверей. Виготовляються з дощок, фанери, вибивають ногою або тараном.
2. «Стіна» для імітації проломів. Поліетиленова плівка на віконних, дверних пройомах. Для проникнення у приміщення, зруйнувати тільки за допомогою зброї і боєприпасів (підірвати вибухівкою, прострелити загорожу з протитанкового гранатомета).
3. Паперові конструкції, підвіски та мішені, що розмочуються струменем води з макета вогнемета, для імітації спалення.
4. Мішені спеціальні для плінк-версії.
5. Манікени силуетні з фанери, бляхи з отвором діам. 20 см. для паперової мішені із зображенням відповідних ігрових персонажів. (фото, малюнок). Використовуються в іграх з елементами снайпингу.
6. Таблиці з написами і малюнками. Це – ігрові назви або номери будинків, кабінетів, споруд, вулиць, позначки відповідних завдань.
7. Інформаційні, попереджувальні знаки і знаки заборони.
8. Штурмові щити. Можуть бути дерев`яні, фанерні, металеві, пластикові та з інших подібних матеріалів. Головна умова – щит повинен бути спеціально виготовлений і мати реалістичний зовнішній вигляд.
Щит захищає тільки від пострілів зі стрілецької зброї. Пряме влучення у щит ручною гранатою, зарядом з гранатомета або струменем води з макета вогнемета призводить до втрати щита, після чого боєць продовжує гру на загальних умовах.
Аватара пользователя
Д.Н.Б.
4
4
 
Сообщений: 647
Зарегистрирован: 26 май 2008, 21:31
Откуда: ГЕНШТАБ

Re: Ігри у будівлях і на забудованих територіях(положення).

Сообщение Д.Н.Б. 30 янв 2009, 17:27

ТЕМИ ІГРОВИХ БЛОКІВ ДЛЯ ІГОР СВІМ У БУДІВЛЯХ І ЗАБУДОВАНИХ ТЕРИТОРІЯХ.
1. Рух підрозділу вулицями міста.
2. Снайпери у місті.
3. Скритне проникнення у будівлі. Розвідка у будівлях. Пошук.
4. Сапери у спорудах.
5. Бойова група на підступах до будівлі.
6. Проникнення у будівлю.
7. Захоплення основних пунктів об`єкту. Головні завдання групи.
8. Перестрілка у приміщеннях.
9. Зачистка приміщень.
10. Мобільна оборона території забудови. Внутрішня і зовнішня оборона об`єкту.
11. Організація оборони об`єкту після захоплення.

Теми створено згідно основних бойових задач , які вирішуються під час ігор в будівлях і на забудованих територіях.

ОСНОВНІ ВМІННЯ УЧАСНИКІВ ДЛЯ ВОЄНІЗОВАНИХ ІГОР У БУДІВЛЯХ І НА ЗАБУДОВАНИХ ТЕРИТОРІЯХ.
1. Техніка стрільби «навскидку»(10-20м.), «від живота»(5-10м.).
2. Дії групами 2-4чол.. Рух групи у приміщеннях.
3. Обхід поворотів і кутів. Лівостороннє правило.
4. Вхід в окремі приміщення і кімнати.
5. Зустріч з противниками у приміщеннях.
6. Зачистка темних приміщень.
7. Організація і підтримка зв`язку між членами команди.
8. Дії «наодинці».
9. Коригування дій групи командиром підрозділу.

Для ефективного вирішення завдань в іграх у будівлях і на забудованих територіях свімери повинні теоретично опрацювати вище наведені розділи, а командорги практично відпрацьовувати під час тренувальних занять із загонами тематичні ігрові блоки .
Аватара пользователя
Д.Н.Б.
4
4
 
Сообщений: 647
Зарегистрирован: 26 май 2008, 21:31
Откуда: ГЕНШТАБ

Re: Ігри у будівлях і на забудованих територіях. ПОЛОЖЕННЯ.

Сообщение Д.Н.Б. 25 фев 2009, 00:05

Запитання і відповіді у темі "Игры в зданиях".
Аватара пользователя
Д.Н.Б.
4
4
 
Сообщений: 647
Зарегистрирован: 26 май 2008, 21:31
Откуда: ГЕНШТАБ


Вернуться в Игры

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1

МИЛИТАРИСТ :: MILITARIST
cron