ІГРОВІ БЛОКИ з використанням МІНОМЕТА.

Обсуждение организации и проведения игр.

Модераторы: Д.Н.Б., Остап, KeyV

ІГРОВІ БЛОКИ з використанням МІНОМЕТА.

Сообщение Д.Н.Б. 03 июл 2009, 14:22

Ігрові блоки СВІМ з використанням мінометів та арткомплексів.

Описано дії з макетами свімерського міномета або арткомплекса із максимальною дальністю стрільби на 250-300 м..

1. Міномет у наступі.

На території противників знаходяться реальні споруди, об`єкти, або визначені сигнальними стрічками відповідні зони з одним або декількома об`єктами для ураження із міномета (склади, мости, резервуари, водойми, паркінги техніки, вертолітні майданчики тощо). Зони або об'єкти повинні бути помітними з відстані 100м., а розташування їх можливим для влучення навісною стрільбою з міномета.
Якщо у таку зону влучила мінометна міна, то об`єкт чи група об`єктів у зоні вважаються знешкодженими.
Наприклад: У зоні діаметром 15 м. розташовано два об`єкта. За умовами гри , їх потрібно знищити гранатами, кожен окремо. Але при застосуванні міномета і влученні у зону міни, обидва об`єкта вважаються знищеними одночасно.
Мінометний розрахунок 2-3чол.. 1 чол. переносить ствол міномета, 1чол. опорну плиту, 1чол.– лафет і комплект для зонування мінометної точки. Комплект боеприпасів у спец. наплечниках у кожного бійця розрахунку. До встановлення міномета на позиції, бійці діють на загальних умовах, пересуваються під прикриттям автоматників, і можуть застосовувати особисту стрілецьку зброю. Визначившись з місцем стрільби зонувальник встановлює зону мінометної точки (коло діам.3 м. викреслене сигнальною стрічкою або знаками). Після цього, у зоні встановлюють міномет і готують до стрільби.
Бійці розрахунку, що у зоні – неуражувані із стрілецької зброї і самі з неї не стріляють.
Після завершення стрільби з міномета або після виходу із зони за додатковими боєприпасами бійці діють на загальних умовах. Після завершення стрільби потрібно зняти сигнальні знаки зонування мінометної точки.
Якщо у зону мінометної точки влучила мінометна міна противників, то точку знешкоджено і бійці розрахунку втрачають всі ігрові життя.
Влучення гранатою у зону мінометної точки, забирає по одному життю у кожного бійця мінометного розрахунку.
Складніший варіант блоку "Міномет в атаці" виконується без зонування мінометної точки. При цьому бійці мінометного розрахунку діють з прикриттям на загальних умовах.

2. Міномет в обороні.

З боку команди, яка наступає, на території розташовують зони об`єктів ураження, прямокутники, кола, квадрати, трикутники, ромби різних розмірів, відповідно до об`єктів, які моделюються у грі (автоколонни, гелікоптери, катери - кораблі, мости, дороги та інші важливі для противників засоби та об`єкти). Об`єкти можна визначити заздалегідь, але наведення міномета дозволяеться тільки перед стрільбою.
Бійці мінометного розрахунку розташовуються у стаціонарному спеціально-облаштованому мінометному вузлі, з якого проводять обстріл об`єктів противників. Кожне влучення у відповідний об`єкт приносить команді певну к-сть очок. Обстріл проводиться за визначений час, або визначеною к-стю боєприпасів, або у довільному режимі.
У межах мінометного вузла бійці розрахунку – неуражувані зі стрілецької зброї і самі з неї не стріляють.
Мінометний вузол вважається знешкодженим, якщо у його межі влучила мінометна міна або декілька (за умовами гри) гранат противників.
Влучення гранатою у зону мінометного вузла забирає по одному життю у кожного бійця мінометного розрахунку.
Додаткові, можливі варіанти: 1.Якщо у один з мостів, або плаваючу платформу влучила мінометна міна, то рух бійців по цьому мосту заборонено. Інспектори на мості встановлюють знак, або загороджують стрічками.
2.Якщо у зону, де проходила ревітація у режимі реверс влучила міна, то зона переноситься на 100м. далі.

Організаторам узгоджувати к-сть об`єктів, які потрібно знешкоджити кожній стороні, щоб по очках вирівняти поставлені перед командами завдання.
Об`єкти відзоновують під наглядом інспекторів, на відстані, що відповідає стрільбі із міномета.
Для кращого візуального контролю за влученням у зони рекомендується застосовувати димові міни, а в об`єкти – міни з фарбуючими боєголовками.

Ураження "живої сили" противників за рахунок використання дрібно-осколкових (кульки, горох) зарядів.

3.Пошук товару, що десантований на території.

А. З крупнокаліберних мінометів або арткомплексів обстрілюють визначену територію (бажано з вершини гори) тренувальними снарядами–контейнерами яскравих кольорів, що відповідають кольорам команд. Бійці обох команд вирушають на пошук снарядів-контейнерів. Вхід на територію з різних боків. Кожен зі знайдених снарядів-контейнерів приносить команді певну к-сть очок. Снаряди потрібно зібрати у визначеному місці. При зустрічі бійці вступають у перестрілку. Торкатись снарядів противників – заборонено.

Б. Після обстрілу території одна команда вирушає на пошуки снарядів, а інша забезпечує охорону території. Вартові-охоронці розміщуються по периметру території. Десантникам потрібно пройти повз пости охоронців, знайти снаряди і зібрати їх у визначеному місті.
Аватара пользователя
Д.Н.Б.
4
4
 
Сообщений: 647
Зарегистрирован: 26 май 2008, 21:31
Откуда: ГЕНШТАБ

Вернуться в Игры

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1

МИЛИТАРИСТ :: MILITARIST
cron