ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

Ответы на вопросы по организации, проведению и участию в играх.

Модераторы: Д.Н.Б., Остап, KeyV, cubinos-partizanos

ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

Сообщение Д.Н.Б. 09 дек 2011, 17:40

У цій темі збираемо ідеї та обговорюємо створення нових і вдосконалення існуючих ігрових блоків. Ідеї можна подавати у довільній формі. Наприклад, десь щось у кіно чи неті побачив, почув, прочитав чи просто прийшла в голову якась фігня, взяв швиденько записав "у двух словах" і сюди її на форум.
Аватара пользователя
Д.Н.Б.
4
4
 
Сообщений: 647
Зарегистрирован: 26 май 2008, 21:31
Откуда: ГЕНШТАБ

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

Сообщение Nachtigal 12 дек 2011, 23:17

Було б добре написати акульні блоки , до яких треба ідеї .
В мене є пару ідей на рахунок блоку з медиками :roll:
Надкусивши яблуко , завжди приємніше в ньому побачити цілого хробака , ніж його половинку .
Аватара пользователя
Nachtigal
2
2
 
Сообщений: 150
Зарегистрирован: 29 май 2008, 20:52
Откуда: Гарнізон Львів

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

Сообщение Д.Н.Б. 12 дек 2011, 23:33

Пиши, що думаєш, без направляючих.
Аватара пользователя
Д.Н.Б.
4
4
 
Сообщений: 647
Зарегистрирован: 26 май 2008, 21:31
Откуда: ГЕНШТАБ

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

Сообщение Nachtigal 12 дек 2011, 23:50

Якщо попала кулька , то гравець , мусить сісти на місці ураження , і збою тримати в не бойовому положенні , і кличе медика . Якщо попав в нього бойл , то вже медик йому не допоможе .Але якщо іде ураження кулькою , а противник підійшов до нього і уразив його бойлом то це також виводить з гри до кінця етапу .
Треба булоб більше проводити ігор з цим блоком , бо блок дуже цікавий . Тяжко говорити про нього бо майже нема практики у його виконанні , хоча коли були медики це дуже цікаво , хороша динаміка гри )) Але медик найбільше набігається на грі ))
Надкусивши яблуко , завжди приємніше в ньому побачити цілого хробака , ніж його половинку .
Аватара пользователя
Nachtigal
2
2
 
Сообщений: 150
Зарегистрирован: 29 май 2008, 20:52
Откуда: Гарнізон Львів

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

Сообщение Д.Н.Б. 13 дек 2011, 01:58

При роботі санітара у режимі форсинг, якщо до пораненого бійця може підійти противник, а свої його не можуть прикрити, то ніякий санітар йому не допоможе, бо через декілька хвилин, якщо не підпустили санітара, пораненому - гаплик. Але заради конкретизації процесу, використання бойла доцільне, особливо, якщо санітари - неуражувані. Краще було б навіть вважати ситуацію тупіковою, а пораненого - полоненим.
ПРОПОЗИЦІЯ ПРИЙМАЄТЬСЯ, як доповнення до опису блоку з санітарами
Що стосується сісти на місці ураження, то сісти, чи лягти - значення не має, бо поранений не має права стріляти і навіть пересовуватись, лише санітар може перетягти його у безпечне місце.
Зброя у небойове - також правильно.

Щоб санітар не літав по полі бою, як Карлсон, кожна п’ятірка повинна мати свого санітара і кликати його по імені, бо коли лежать по лісу бійці і мичать
МЕЕ-дик, а той не знає, як розірватись, то це виглядає більш ніж по-дебільному.
Аватара пользователя
Д.Н.Б.
4
4
 
Сообщений: 647
Зарегистрирован: 26 май 2008, 21:31
Откуда: ГЕНШТАБ

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

Сообщение Страйкер 13 дек 2011, 12:32

Для игр с элементами туризма можно было бы обавить такой блок как разбивка лагеря, блок не "боевой", суть блока - разбить лагерь, в лагере оборудовать определенные объекты, например зона для проживания, для приготовления пищи, санитарная зона и т.д. так же можно добавить заград сооружения и т.д., Оценивание блока: два критерия время и соответствие каждого объекта определенному нормативу. То есть если это палатка то должна стоять ровно без провалов, быть обкопана. Если пещиблок то там должна быть вода и т.д. и т.п и соотвественно растояния между объектами в соответствии с нормативами. Так же можно включить элементы выживания в блоки такие как добыча воды или огня на время. Это больше подходить для начала игры. В завершении игры можно добавлять такой элемент как разведение сигнального костра.
Примерно так.
Страйкер
 

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

Сообщение Nachtigal 13 дек 2011, 21:01

Можна булоб , що й товариш по команді , міг перетягнути в більш безпечне місце , або навіть до медика , але тут виникне багато суперечок на рахунок того , як його транспортувати .
Надкусивши яблуко , завжди приємніше в ньому побачити цілого хробака , ніж його половинку .
Аватара пользователя
Nachtigal
2
2
 
Сообщений: 150
Зарегистрирован: 29 май 2008, 20:52
Откуда: Гарнізон Львів

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

Сообщение Д.Н.Б. 14 дек 2011, 01:24

Пропозиція Страйкера - слушна, саме подібним чином все відбувається при проведенні "школи виживання", так що ці моменти вже описані і випробувані.
Аватара пользователя
Д.Н.Б.
4
4
 
Сообщений: 647
Зарегистрирован: 26 май 2008, 21:31
Откуда: ГЕНШТАБ

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

Сообщение Д.Н.Б. 14 дек 2011, 01:28

Пораненого міг би перетягти і товариш, але на загальних умовах, без статусу неуражуваності. Це навіть було б досить реалістично при відігрування відступу і виходу групи з бою. Єдине питання, куди перетягувати, до санітара, чи в укриття і прикривати до очікування санітара, і що робити, якщо санітар не прийшов?
Переноска пораненого , однозначно, повинна відбуватись згідно способів транспортування поранених (у будь-якому підручнику ДПЮ можна ознайомитись). Тут цілий новий блок назріває для ігор із санітарами.
Аватара пользователя
Д.Н.Б.
4
4
 
Сообщений: 647
Зарегистрирован: 26 май 2008, 21:31
Откуда: ГЕНШТАБ

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

Сообщение Страйкер 14 дек 2011, 01:37

Д.Н.Б. писал(а):Пропозиція Страйкера - слушна, саме подібним чином все відбувається при проведенні "школи виживання", так що ці моменти вже описані і випробувані.

Вот то-то и оно! Осталось только описать это как блок и разработать четкие требования к объектам, для тго что бы можно было оценивать выполнения поставленных задач.
Страйкер
 

След.

Вернуться в Консультации по играх

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1

МИЛИТАРИСТ :: MILITARIST
cron