ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

Ответы на вопросы по организации, проведению и участию в играх.

Модераторы: Д.Н.Б., Остап, KeyV, cubinos-partizanos

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

Сообщение Страйкер 14 дек 2011, 01:41

Давно хотел предложить разработать ряд блоков не требующих наличия игрового оружия.
Например блок для связистов. Которые должны наладить связь между несколькими укрепточками. Или установить антены в определенных точках на карте.
Внедрение таких блоков даст возможность новичкам и молодым, не имеющим своего игрового оружия принимать полноценное участие в играх и возможно даже зарабатывать решающие баллы для своей стороны!
Страйкер
 

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

Сообщение Д.Н.Б. 14 дек 2011, 01:51

По туризму http://www.svim.com.ua/ru/turizm/proekt ... onada.html
загальний опис. Детально по розділам є критерії оцінки і т.п.,не висвітлювали повністю, щоб вберегти від плагіату.

По звязківцям - ідея, просто супер. Потрібно визначити головні завдання, і зробити умовну прив’язку до військових задач зв’язківців.Перші два- зрозумілі: зв’язок між точками(можна дати моток товстої нитки і провести від А до Б...).
З антенами також класно, дістатись якихось вершин, точок на карті і прикріпити довгі телескопічні вудочки, наприклад. Потім їх обороняти.
Аватара пользователя
Д.Н.Б.
4
4
 
Сообщений: 647
Зарегистрирован: 26 май 2008, 21:31
Откуда: ГЕНШТАБ

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

Сообщение KeyV 14 дек 2011, 02:31

Мені про зв*язківців теж сподобалось
Страйкер писал(а):Например блок для связистов. Которые должны наладить связь между несколькими укрепточками. Или установить антены в определенных точках на карте.
Внедрение таких блоков даст возможность новичкам и молодым, не имеющим своего игрового оружия принимать полноценное участие в играх и возможно даже зарабатывать решающие баллы для своей стороны!

+ можна додати до цього пошук точок на карті(тобто орієнтування на місцевості) і ще краще буде. Для прикладу: є інформація, що там-то і там-то знаходиться закинута радіоточка, яку потрібно знайти і відновити в ній роботу, щоб викликати підмогу/евакуацію і тд). Якщо з групою зв*язківців буде вогнева група, то можна використати блок оборони малого об*єкту на час (поки зв*язківці всередині відновлюють апаратуру і відсилають повідомлення).
Воин, который действует из чести, не может потерпеть неудачу. Его долг – его честь. Даже смерть – если она благородна – является наградой и не может являться поражением, поскольку исходит из долга. Ищите честь, – и вы не будете знать никакого страха!
KeyV
2
2
 
Сообщений: 246
Зарегистрирован: 13 сен 2009, 18:50
Откуда: Гарнизон - Львов, отряд "Иерихон"("Jericho")

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

Сообщение Д.Н.Б. 14 дек 2011, 12:42

Все правильно, але пошук за картою і оборона - це інші блоки. Зараз не говоримо про об’єднання блоків, бо це вже розмова про побудову гри. Тут - ідеї по окремих блоках. На разі, два блоки по зв’язківцях - ПРИЙМАЮТЬСЯ до опрацювання.
Приклади.
Завдання зв’зківцям: прибути в т.А, облаштувати зону неуражуваності, встановити антену на мачті з розтяжками, поруч в зоні встановити невеликий намет, передати у штаб по рації про виконання завдання. Складніший варіант, антена не бутафорна , а реальна виносна з підключенням до радіостанції.
Завдання 2: між точками А,Б,В і т.д. забезпечити дротяний телефонний зв’язок, (протякнути тонкий шнур, замасковуючи його). Забезпечити техобслуговування шнура, проводити огляд і зав’язувати місця обриву. Не дати противникові пошкодити шнур. Як доказ пошкодження противник відрізає кусок шнура і зберігає до завершення гри. Цілісність перевіряє інспектор після завершення гри чи етапу.Це може бути не тільки лінія зв’язку, а й кабель живлення чогось чи керування.
Операція зі знищенням кабелів керування запуском ракет проводилась у Іраку (і провалилась).
Аватара пользователя
Д.Н.Б.
4
4
 
Сообщений: 647
Зарегистрирован: 26 май 2008, 21:31
Откуда: ГЕНШТАБ

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

Сообщение Makc 14 дек 2011, 13:10

Мы уже пробовали играть с передвижной радиоточкой. Она перемещалась по территории с определённым временным интервалом. Противник знает только сектор поиска, нужно уничтожить передатчик... нормально получилось вроде.
СВИМ не для слабых духом.
Аватара пользователя
Makc
4
4
 
Сообщений: 758
Зарегистрирован: 26 май 2008, 10:09
Откуда: Гарнизон Киев, центральный штаб

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

Сообщение Nachtigal 15 дек 2011, 00:05

Д.Н.Б. писал(а):Пораненого міг би перетягти і товариш, але на загальних умовах, без статусу неуражуваності. Це навіть було б досить реалістично при відігрування відступу і виходу групи з бою. Єдине питання, куди перетягувати, до санітара, чи в укриття і прикривати до очікування санітара, і що робити, якщо санітар не прийшов?

Це на розсуд "рятівника" , бо в кожній ситуації буде різний варіант , він хоч може з нього зробити укриття :lol:
А якщо санітар не прийшов , то гравець лишається на місці до кінця етапу , не приймає ніякої участі в бойових діях . Робити обмеження в часі , щоб за певний час він "померав" нема змісту , бо ніхто час не буде засікати .
Так як в санітарів є обмежана кількість повязок , то можне якщо в санітара , після втрати його життів , попадає бойл ( але саме бойл , на не торкання рукою , іншимим частинами тіла , зброєю чи амуніцією ) то він віддає 2 повязки . Це для того щоб неуражувані санітари менш "нагліли" , бо він неуражуваний може піти собі в розвідку і йому ніхто нічього не зробить , і ще для того щоб , його прикривали свої , тримали в полі зору .
Надкусивши яблуко , завжди приємніше в ньому побачити цілого хробака , ніж його половинку .
Аватара пользователя
Nachtigal
2
2
 
Сообщений: 150
Зарегистрирован: 29 май 2008, 20:52
Откуда: Гарнізон Львів

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

Сообщение Д.Н.Б. 15 дек 2011, 12:56

Залишатись на місці до завершення етапу - складно, особливо, якщо етап тривалий за часом і охоплює значну територію.
Ліміт часу може регулюватись тільки інспектором на місці, і то дуже приблизно. Якщо сутичка локальна, то інспектор відправляє в лазарет всіх, кого не врятували після завершення сутички.
Я згоден, що найкраще конкретизує ситуацію "добивання" бойлом.
А у випадку, якщо вся територія з пораненими вже захоплена противниками, то всі поранені вважатимуться потрапившими у тупікову ситуацію і стануть "полоненими", їх можна зібрати у групу і обміняти на своїх полонених, конвоювати у визначене місце або просто отримати за них додаткові очки, залежно від ситуації. Віддавати пов’язки , нікому не потрібно, бо у великих іграх це призведе до бардаку.

Щодо неуражуваного санітара, то поняття "нагліти" це теж саме, що чугайстерити, а неуражуваний, не означає, що у нього не можна стріляти...

Суть в тім, що якщо ми знімемо санітару статус неуражуваності, то режим гри автоматом перейде у плей-оф, таке можна робити тільки у найскладнішому варіанті блоку із санітарами, для найдосвідченіших гравців.
Аватара пользователя
Д.Н.Б.
4
4
 
Сообщений: 647
Зарегистрирован: 26 май 2008, 21:31
Откуда: ГЕНШТАБ

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

Сообщение Д.Н.Б. 15 дек 2011, 12:58

Макс, запропонував третій блок по зв’язківцях. В чім там суть , вдвох словах, можна? Як пелінгувати антену...?
Аватара пользователя
Д.Н.Б.
4
4
 
Сообщений: 647
Зарегистрирован: 26 май 2008, 21:31
Откуда: ГЕНШТАБ

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

Сообщение Makc 15 дек 2011, 16:24

Можно визуально - длинная палка или удочка, которая имитирует радиоантену
можно по звуковому сигналу - свисток например
можно при помощи ЖПС маячка

а суть такова, на определённой территории был запеленгован передатчик, задача его найти и уничтожить... однако передатчик перемещается. тут сразу и поиск, и преследование, и налёт.
передатчик уничтожаем механическим способом.
СВИМ не для слабых духом.
Аватара пользователя
Makc
4
4
 
Сообщений: 758
Зарегистрирован: 26 май 2008, 10:09
Откуда: Гарнизон Киев, центральный штаб

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

Сообщение Makc 15 дек 2011, 16:30

У меня ещё есть отличная тема по разведке, но в эфир ложить не хочу.. Это эксклюзифьь
СВИМ не для слабых духом.
Аватара пользователя
Makc
4
4
 
Сообщений: 758
Зарегистрирован: 26 май 2008, 10:09
Откуда: Гарнизон Киев, центральный штаб

Пред.След.

Вернуться в Консультации по играх

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1

МИЛИТАРИСТ :: MILITARIST
cron