ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

Ответы на вопросы по организации, проведению и участию в играх.

Модераторы: Д.Н.Б., Остап, KeyV, cubinos-partizanos

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

Сообщение Д.Н.Б. 15 дек 2011, 17:17

Обов’язковою умовою для санітара - є наявність білої пов’язки з червоним хрестом.
Аватара пользователя
Д.Н.Б.
4
4
 
Сообщений: 647
Зарегистрирован: 26 май 2008, 21:31
Откуда: ГЕНШТАБ

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

Сообщение Страйкер 16 дек 2011, 00:47

Насчет пеленга, хорошая идея с ЖПСом...
Страйкер
 

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

Сообщение Д.Н.Б. 16 дек 2011, 01:25

Хороша, але тільки при відповідній підготовці бійців.
Більшість користуватись навігатором не вміє, не то що пелінгувати і т.д...
Я , коли в Харкові під час гри зайшов у радіоканал однієї із сторін,то подумав, що потрапив на східний базар, а що тут говорити про навігатори. До речі згадайте рух підрозділу через Сайківський ліс з десятьма картами, двома, компасами і одним навігатором... І підрозділ, ніби, не з піонерів складався.
Одним словом, замахаються пелінгувати і переслідувати, а результатом блоку буде просрана гра, спробуйте і згадаєте мої слова...
Аватара пользователя
Д.Н.Б.
4
4
 
Сообщений: 647
Зарегистрирован: 26 май 2008, 21:31
Откуда: ГЕНШТАБ

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

Сообщение Nachtigal 24 фев 2012, 22:04

Маю пропозицыю що до " Конвою " (з привязкою до маршруту ) :roll:
Все як на загальних умовах , але на мою думку треба булоб добавити таку зміну -
Э маршрут з точками А , Б , В ... Конвой іде помаршруту і в кожній точтці скидує вантаж , за це команді дається 1 бал .
Це для того щоб конвою нараховувались бали за пройдений маршрут ,аби не повторюювати такої ситуації як останній раз , засада сиділа на кінці маршруту , заняла оборону , і конвою треба було атакувати а не оборонятись .
А в такому випадку , буде не логічно , засаді , давати команді конвою проходити точки , бо вони будуть отримувати за це бали .
Надкусивши яблуко , завжди приємніше в ньому побачити цілого хробака , ніж його половинку .
Аватара пользователя
Nachtigal
2
2
 
Сообщений: 150
Зарегистрирован: 29 май 2008, 20:52
Откуда: Гарнізон Львів

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

Сообщение Д.Н.Б. 25 фев 2012, 03:56

Пропозиція приймається, тим більше, що в позаминулому році у Києві практикували такий варіант на грі "Тропа Хошеміна" чи щось у тому роді. Тільки потрібно не просто скидувати вантаж на проміжних точках, а виконати якесь завдання, щоб залишити "видимий" результат, тощо ...
З конвоєм є інша проблема, чи зобов’язані бійці конвою продовжувати рух, якщо виявили , що попереду - засідка? по логіці - не зобов’язані, а у грі губиться сутичка (як у Харкові)... На разі, зобов’язати рухатись далі можна тільки сюжетною задачею, наприклад - прорив до якогось відповідного об’єкту, виходу із зони і т.п. ...
Аватара пользователя
Д.Н.Б.
4
4
 
Сообщений: 647
Зарегистрирован: 26 май 2008, 21:31
Откуда: ГЕНШТАБ

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

Сообщение Nachtigal 28 фев 2012, 14:58

Д.Н.Б. писал(а):Тільки потрібно не просто скидувати вантаж на проміжних точках, а виконати якесь завдання, щоб залишити "видимий" результат, тощо ...

На маршруті є огороджена зона , туди покласти мішок , якщо є мішок то це буде видно , наприклад вони доставили туди лікарсво або боєзапаси . Також може бути на дереві причіплений листок і " старший конвою " має написати на ньому якесь слово , або щось намалювати . Ще можна прикріпити якісь значки що треба зняти . Або взагалі , конвой не зкидує а забирає "вантаж" з точки на маршруті .
Я думав так , щоб те відмічення не зупиняло конвой , бо це тоді вийде інший ігровий блок ( такий як ми відпрацьовували , останній у Львові )

P.S. Для флуду є окрема тема на форумі :roll:
Надкусивши яблуко , завжди приємніше в ньому побачити цілого хробака , ніж його половинку .
Аватара пользователя
Nachtigal
2
2
 
Сообщений: 150
Зарегистрирован: 29 май 2008, 20:52
Откуда: Гарнізон Львів

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

Сообщение Д.Н.Б. 28 фев 2012, 22:11

Пропозиція приймається.
Аватара пользователя
Д.Н.Б.
4
4
 
Сообщений: 647
Зарегистрирован: 26 май 2008, 21:31
Откуда: ГЕНШТАБ

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

Сообщение kostya 29 фев 2012, 13:06

У мене є пропозиція дати граючим вибір :
наприклад зайшла команда на галявину , а там інспектор сидить і каже їм :"ліворуч підете - царівну треба буде конвоювати до принца (1 очко - легко), праворуч - славне місто від ворогів відбивати (2 очка - складно )"
ідемо праворуч , відбиваємо місто , там цар (старий) завдання дає "...або..."
і.т.д.
ну чи в такому плані ???
Я не жлоб, я эльфийский король.
Аватара пользователя
kostya
1
1
 
Сообщений: 41
Зарегистрирован: 10 окт 2010, 21:37
Откуда: ГроZа

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

Сообщение Makc 29 фев 2012, 17:20

Я понял к чему ты клонишь, Костик - 1 царевна 1 очко. В принципе это логично :D Скоро я займусь излишками твоей энергии и направлю её в нужное русло.
СВИМ не для слабых духом.
Аватара пользователя
Makc
4
4
 
Сообщений: 758
Зарегистрирован: 26 май 2008, 10:09
Откуда: Гарнизон Киев, центральный штаб

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

Сообщение Nachtigal 29 фев 2012, 20:16

А якже друга команда ?? Абсолютно логічно буде що вони захотятьлегший варіант для себе .
Тому команда має якось заробити право обирати .
Надлишок " демократизму " до добра не довиде :D

Для сапера -
Є певніні ділянки , які є умовними дорогами чи мостами .
Саперу дається місія , взірвати ці обєкти за обмежений час , і кожний обєкт відкладає вихід ворожого підкріплення на 5 вх.

Група саперів висилається до ДЗОту ( без кулеметника але з прикриттям снайпера ) . Групі дається завдання підірвати 1 з стін ДЗОту , і якщо міся успішна , ( по можливості , знімається укріплення з того боку ) , відкривається більше сектору для атаки , і зменшується потреба у кількості влучених гранат .
Надкусивши яблуко , завжди приємніше в ньому побачити цілого хробака , ніж його половинку .
Аватара пользователя
Nachtigal
2
2
 
Сообщений: 150
Зарегистрирован: 29 май 2008, 20:52
Откуда: Гарнізон Львів

Пред.След.

Вернуться в Консультации по играх

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1

МИЛИТАРИСТ :: MILITARIST
cron