Страница 4 из 4

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

СообщениеДобавлено: 01 мар 2012, 11:03
Makc
Что-то в групповом сапёринге логики не видно. Если уж я до дзота дополз и заложил заряд, значит дзота больше нет.
Кстати относительно подрывов объектов - этот вариант может просто влиять на маршрут подхода основных сил. Нечто подобное я уже делал.

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

СообщениеДобавлено: 01 мар 2012, 12:59
Д.Н.Б.
До речі, Костіна пропозиція, абсолютно, нормальна. Таким чином інспектор може врегульовувати динаміку гри. Якщо команда прибула до "роздоріжжя" вчасно - їй дається вибір, якщо із затримкою, то дорогу вказує інспектор.

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

СообщениеДобавлено: 04 мар 2012, 21:36
Nachtigal
З котрого числа будуть проводитись ігри :roll: ?
А то тут теорія - теорія , є багато цікавих ідей і вже хочеться якось практики , на практиці будуть видні всі переваги і недоліки.

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

СообщениеДобавлено: 05 мар 2012, 01:29
Старшина
На собрания ходить нужно, и вопросы отпадут сами собой.

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

СообщениеДобавлено: 05 мар 2012, 23:56
Nachtigal
Старшина писал(а):На собрания ходить нужно, и вопросы отпадут сами собой.

Раз ти регулярно відвідуєш збори , можеш , без випендрювань , написати коли розпочнуться ігри ?

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

СообщениеДобавлено: 25 апр 2012, 23:41
Nachtigal
Маю пропозицію , що до " Робокопів " .
Треба або на прівад або на руки утяжелітелі .
Для того щоб дуууже тяжко було стріляти з однієї руки , просто якщо стріляти однієюю рукою то є великий кут обстрілу , однією рукою можна стріляти майже на 360 градусів стоячи на місці . Тому це дає змогу вічно стояти обличчам до суперника і не давати йому можливостей підійти збоку або з тилу , для подальшого його ураження .

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

СообщениеДобавлено: 26 апр 2012, 10:18
Makc
Да ладно! Киборгов завалить не так и сложно. Это тот же ДОТ, только мобильный и приводом уничтожаемый. Надо проявить смекалку :D . Вот только киборгов иногда жалко :D :D

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

СообщениеДобавлено: 26 апр 2012, 11:59
Борсук
Після перших спроб воювати з кіборгами, рано робити висновки щодо їхньої потужності. Поки що, покладаємось на досвід гарнізону Київ ( вони вже давно кібергують) і вдосконалюємось.

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

СообщениеДобавлено: 14 сен 2013, 19:25
Nachtigal
Маю ще пропозицію до ігор з санітарами .
Щоб він міг сам обрати коли він використовує свої життя . Тобто щоб він міг не з самого початку повноцінно грати і виконувати дії рядових бійців . Бо якщо він має тільки 3 ( або 2 ) ігрові життя , на початку а потім тільки може надавати медичну допомогу , то це посуті ролі не міняє . Бо коли він побіжить до своїх перших 3-4 "паціентів" , він втратить всі свої ігрові життя . А так він зможе використати себе як в потрібний момент . Звісно щоб це не було що він нуражуваний піде до дзоту , перерекине або вдягне ігрові повязки і закине грату . А наприклад коли 2\3 його команди вже в лазареті він може повноцінно воювати .
Також якщо беруть бойлом санітара , то він змушений віддати 4 життя . Причому піти влазарет , потрати час і вернутись .

Re: ІГРОВІ БЛОКИ СВІМ.

СообщениеДобавлено: 14 сен 2013, 20:34
Старшина
Nachtigal писал(а):. Звісно щоб це не було що він неуражуваний піде до дзоту , перерекине або вдягне ігрові повязки і закине гранату . А наприклад коли 2\3 його команди вже в лазареті він може повноцінно воювати .

Саме так воно і буде в реалі, особливо, якщо санітаром буде дехто зі "Спасу", не у твій город камінь :)
І про 2/3 команди, хто повідомить санітару у грі?