Top image
Свім
нехай війна залишається тільки грою
  • Організація
    • Діяльність
    • Ідея
    • Структура
    • Символіка
    • Атрибутика
    • Ритуали
    • Урочисті церемонії
    • Посібник
  • Свімери
    • З чого почати
    • Форма свімерів
    • Звання свімера
    • Тренінг
  • Ігри
    • Загальні положення
    • Класифікація ігор
    • Учасники ігор
    • Керівники ігор
    • Свімери у грі
    • Структура ігор
    • Організація ігор
  • Арсенал
    • Загальні положення
    • Зброя для змагань
    • Зброя для ігор
  • Змагання
  • Туризм
    • Походи
    • Табори
    • Проект «Робінзонада»
  • Рукопашний бій
    • Загальні положення
    • Програма навчання
    • Місце занять
  • Генштаб
  • Новини
  • Галерея
  • Форум
  • Контакт
  • Мапа сайту
  • Наші партнери
  • Пошук

Ігри у СВІМі є бойовими операціями, в яких учасники вирішують комплексні завдання, задаючись конкретним сюжетом гри і виконуючи певні ролі за сценарним планом. Ігри можуть бути односторонні, двосторонні та тристоронні.
При односторонній грі команда-суперник відсутня або вирішує оргзавдання, виконує функції імітаційної групи.
При двосторонній грі учасники діляться на дві команди і виконують ролі суперників.
У тристоронніх іграх бере участь третя команда, яка згідно сюжету може бути незалежною від двох інших або підтримувати інтереси однієї із сторін.
За організаційною метою ігри бувають тренувальні, рейтингові і підсумкові, а за масштабом і кількістю задіяних у грі підрозділів «внутрішні» і «великомасштабні». Кожен загін РЗС, який у складі 50% прийняв участь у рейтинговій грі в команді переможців, нагороджується знаком «ПЕРЕМОГА». Цей знак прикріплюють до загонової хорогви. Кількість знаків «ПЕРЕМОГА», які завоював загін протягом року, визначає рейтинг загону для участі у підсумковій грі року. У якості колективної штрафної санкції за порушення правил ігор, раніше отриманий знак «ПЕРЕМОГА» може бути вилучено у загону-порушника.
Сюжетні воєнізовані ігри проводяться за такими версіями

  • Тейк-аут. Ігри з відривними погонами та гранатами-«бойлами».
    Відрізняються високою моторикою, вимагають від учасників психологічної стійкості і сміливості.
  • Вотер-файт. Ігри з використанням іграшкової або саморобної водяної зброї.
    Мають відпочинково-розважальний характер. Рекомендується проводити у сонячну погоду.
  • Плінк. Ігри, у яких стрільба проводиться по спеціальних мішенях. У плінк-версії використовуються всі види ігрової свімерської зброї, а також пневматична зброя кал. 4,5 мм, що не потребує спеціальних дозволів.
  • Шутер. Ігри з використанням різних видів діючих макетів ігрової зброї (див. Арсенал). У версії шутер можливе часткове впровадження елементів інших ігрових версій СВІМу.

Всі тренувальні та підсумкові ігри, крім показових, проводяться згідно вікових груп свімерів і класифікуються як:
10–14р. – дитячі; 15–17р. – юнацькі; більше 18 років – дорослі.


ГоловнаНовиниГалереяФорумПошук