Top image
Свім
нехай війна залишається тільки грою
  • Організація
    • Діяльність
    • Ідея
    • Структура
    • Символіка
    • Атрибутика
    • Ритуали
    • Урочисті церемонії
    • Посібник
  • Свімери
    • З чого почати
    • Форма свімерів
    • Звання свімера
    • Тренінг
  • Ігри
    • Загальні положення
    • Класифікація ігор
    • Учасники ігор
    • Керівники ігор
    • Свімери у грі
    • Структура ігор
    • Організація ігор
  • Арсенал
    • Загальні положення
    • Зброя для змагань
    • Зброя для ігор
  • Змагання
  • Туризм
    • Походи
    • Табори
    • Проект «Робінзонада»
  • Рукопашний бій
    • Загальні положення
    • Програма навчання
    • Місце занять
  • Генштаб
  • Новини
  • Галерея
  • Форум
  • Контакт
  • Мапа сайту
  • Наші партнери
  • Пошук

Підсумкові та рейтингові ігри організовують з дозволу Генерального штабу , Центральних штабів гарнізонів.
Тренувальні ігри можуть організовувати з дозволу Центральних штабів штаби бригад або загонів, якщо у загоні нараховується понад 10 свімерів – учасників гри, і тільки у межах свого підрозділу (бригади, загону)
Тренувальні заняття дозволяється проводити у межах п’ятірок-«кулаків».
Дозвіл на організацію і проведення ігор надає Генеральний штаб організації СВІМ як сертифікат, завірений печаткою ВМО «СВІМ»для центральних штабів гарнізонів. Для інших підрозділів (бригад і загонів) дозвіл-сертифікат видається за клопотанням Центрального штабу гарнізону.
Дозвіл на організацію і проведення ігор Генштаб надає за умови:

  • відповідного рівня кваліфікації у командоргів (документи про участь у семінарах);
  • повного складу штабу для організації ігор (медик, інспекторський комітет, інженерна група);
  • ігрового набору інвентарю у штабі (посилання на Генштаб);
  • визначеної території для проведення гри.

Основними етапами організації і проведення воєнізованих ігор СВІМ є:

  • вибір гри;
  • визначення місця і часу;
  • безпосередня підготовка;
  • проведення гри;
  • підведення підсумків.


Вибираючи ту чи іншу гру керівник повинен враховувати її структуру, а також:

  • тематику (історична, фантастична, детективна тощо);
  • моторику, різноманіття дій та рухів (сила, швидкість, частота);
  • матеріально-технічне забезпечення (зброя, устаткування);
  • організаційні особливості;
  • вікові, фізичні і психологічні можливості учасників і досвід занять СВІМом.


Ділянка місцевості, на якій проводиться гра, повинна обмежуватися природними орієнтирами (річка, дороги, межа поля, ліс, тощо).
Якщо природних орієнтирів не достатньо, то на місцевості виставляють штучні (прапорці, знаки, стрічки).
На ігровій місцевості не повинно бути невідомих небезпечних для учасників ділянок (глибоких ярів, урвищ, скель з обвалами, боліт, тощо). Підступи до таких ділянок відгороджуються, виставляються відповідні знаки, а перед грою керівник попереджає про них всіх учасників.
Більшість ігор проводиться у денний час, до настання темряви. Плануючи час дитячо-юнацьких ігор, потрібно враховувати розпорядок дня їх учасників. Тривалість більшості ігор не повинна перевищувати 2 годин для учасників віком до 15 років і 3 годин – для старших. Це правило не стосується великомасштабних довготривалих ігор, що проводяться під час таборів та зборів.


На зборах командоргів, заздалегідь до проведення підсумкової гри керівник визначає мету гри, тематику підготовчих занять та елементи, які потрібно відпрацювати для участі у грі, а командорги визначають тему наступної гри, її сюжетну лінію і правила. 
На зборах складають план підготовки, розприділяють обов’язки, затверджують положення кожної великомасштабної гри СВІМу.
Завчасу до гри керівник і відповідальні за гру командорги складають сценарний план, де подається сюжет гри, карта чи схематичний план , вказуються конкретні бойові завдання і умови їх виконання, які розкривають бійцям на останніх підготовчих заняттях.
Підготовку інспекторів слід проводити на місці гри, напередодні, під час рекогносцировки, а також безпосередньо перед грою.


Проводиться на останніх підготовчих заняттях перед грою і включає в себе:

  • ознайомлення з темою, сюжетом і правилами гри;
  • проведення бесід виховного характеру;
  • розподіл ролей і роз’яснення окремих завдань та умов їх виконання;
  • пояснення оцінки дій і правил присудження перемоги;
  • повторення пам’ятки учасника воєнізованих ігор СВІМ.

Для успішного проведення гри слід обґрунтовано пояснити учасникам зміст і точно поставити мету, але слід пам’ятати, що перенасичення бійців детальною інформацією зменшує їхню зацікавленість грою.
Безпосередньо перед грою командорги за допомогою капітанів команд і командирів підрозділів перевіряють зовнішній вигляд бійців, зброю, екіпіровку і засоби безпеки.


У плані підготовки до воєнізованої гри зазначається, який саме інвентар та які боєприпаси потрібно використовувати.
Кожен загін повинен заздалегідь підготувати інвентар для гри, перевірити його стан, ліквідувати несправності. Інвентар загального використання позначити відповідним знаком або назвою загону, якому він належить.
На підготовчих заняттях свімери виготовляють ігрові макети зброї та боєприпасів, макети ігрових об’єктів та ігрове устаткування (див. арсенал).
Безпосередньо перед грою особиста стрілецька зброя свімерів тестується на швидкість вильоту кульки за допомогою приладів-хронометрів. Всі нові види ігрових макетів зброї і боєприпасів повинні пройти апробацію на безпечність їх використання, а їх власники – отримати дозвіл керівників гри на використання цих макетів у воєнізованій грі.

Під час гри керівник повинен пам’ятати, що, керуючи діями учасників, він має безпосередній вплив на їхню поведінку та емоційний стан. Тому для успішного проведення воєнізованих ігор необхідно точно дотримуватися методичних вказівок, запропонованих автором СВІМу.
Завжди потрібно вчасно починати і закінчувати гру. Розрахунок часу повинен бути точним. Перед грою керівник, інспектори й учасники повинні звірити годинники. Зупиняти гру дозволяється тільки в екстрених випадках (природні стихії, брутальні порушення правил, нещасні випадки та інші непередбачувані ситуації). До незапланованих зупинок гр. Належать також „ігрові паузи”. За командою інспектора „Пауза” учасники припиняють всі бойові дії, але залишаються на своїх місцях. Гра продовжується після команди „Вогонь”. Ігрові паузи використовують переважно у випадках не передбачуваної появи „цивільних” (сторонніх осіб) на ділянці гри з метою їх безпеки. Якщо час гри не вичерпано, а учасники однієї з команд виконали свої завдання і можна визначити переможця, то гра припиняється за відповідним сигналом. Про сигнали початку і закінчення і незапланованих зупинок гри учасникам нагадують безпосередньо перед грою на загальному зборі команд.
Керівник та інспектори повинні пильно слідкувати за дотриманням правил гри і поведінкою бійців.
Загалом командорги повинні заохочувати ініціативу і прагнення бійців до перемоги. Для спостереження за ходом гри інспектори і керівник повинні правильно вибирати місця, при необхідності застосовувати відповідні засоби маскування (сітки, листя, гілки); спостереження (біноклі, прилади нічного бачення, ліхтарі) та зв’язку (рації, телефони, електромегафони).

Після закінчення гри, збору і перевірки присутності всіх учасників, керівник розглядає ключові моменти гри і підводить підсумки.
Перед цим бійцям потрібно дати невелику перерву, щоб вони впорядкували свій зовнішній вигляд, вгамували емоції, порушили питання, які залишилися для них нез’ясованими. Під час перерви учасники прибирають територію гри, збирають залишений інвентар. Знайдені: зброя, інвентар або особисті речі учасників здають у штаб для їхнього повернення власникові.
У своєму висновку стосовно гри керівник повинен:

  • оцінити команди за організованість, дисципліну і підготовку до гри;
  • вказати причину перемоги однієї команди і поразки іншої;
  • розглянути поведінку окремих учасників;
  • відповісти на питання, що турбують бійців.

Всі зауваження і пропозиції учасників щодо гри розглядаються в межах підрозділів і виносяться на розгляд штабу капітанами команд, командирами підрозділів або інспекторами.
Основними критеріями оцінки дій учасників у воєнізованих іграх СВІМ є:

  • час виконання завдання;
  • досягнутий за конкретний проміжок часу результат;
  • кількість набраних або втрачених очок.

Підвівши підсумки гри, керівник вітає переможців перед строєм, а при проведенні великомасштабних ігор, нагороджує переможців грамотами, дипломами, цінними подарунками і призами.
Згідно з кількістю отриманих перемог у рейтингових іграх підвищується бойовий рейтинг того чи іншого підрозділу, який враховується при формуванні команд для участі у підсумкових іграх СВІМ.

ГоловнаНовиниГалереяФорумПошук