Top image
Свім
нехай війна залишається тільки грою
  • Організація
    • Діяльність
    • Ідея
    • Структура
    • Символіка
    • Атрибутика
    • Ритуали
    • Урочисті церемонії
    • Посібник
  • Свімери
    • З чого почати
    • Форма свімерів
    • Звання свімера
    • Тренінг
  • Ігри
    • Загальні положення
    • Класифікація ігор
    • Учасники ігор
    • Керівники ігор
    • Свімери у грі
    • Структура ігор
    • Організація ігор
  • Арсенал
    • Загальні положення
    • Зброя для змагань
    • Зброя для ігор
  • Змагання
  • Туризм
    • Походи
    • Табори
    • Проект «Робінзонада»
  • Рукопашний бій
    • Загальні положення
    • Програма навчання
    • Місце занять
  • Генштаб
  • Новини
  • Галерея
  • Форум
  • Контакт
  • Мапа сайту
  • Наші партнери
  • Пошук

Відповідно до теми і мети у воєнізованих іграх СВІМ вирішуються такі основні завдання:

  • рух команд стройовим і похідним кроком;
  • рух загонів з промовками і піснями;
  • рух за азимутом або за конкретним маршрутом;
  • подолання штучних і природних перешкод;
  • ведення розвідки в різних умовах;
  • патрулювання;
  • організація біваків;
  • охорона об’єктів;
  • зустріч з противником, вогневий контакт;
  • організація оборони;
  • відбиття різних атак противника;
  • здійснення маневрів;
  • облаштування вогневих точок, об’єктів, блокпостів;
  • атакування різних об’єктів противника;
  • «зачистка» приміщень і траншей;
  • організація маскування і спостереження;
  • влаштування засідок;
  • використання протигазів;
  • надання допомоги «пораненим» і «потерпілим»;
  • організація зв’язку (радіозв’язок, електрозв’язок та сигналізація);
  • пересування команд «небезпечними» ділянками з «мінами» і «пастками»;
  • «замінування» і «розміновування» об’єктів;
  • дії у складних умовах (ніч, дощ).

Відповідно до головних завдань формуються окремі ігрові блоки, які відпрацьовуються під час тренувальних ігор. Відпрацювання ігрового блоку проходить у вигляді короткої динамічної гри без сюжету. Ігрові блоки є головними складовими елементами сюжетної гри. Комплексно поєднуючи ігрові блоки між собою у логічний ряд згідно з сюжетом, організатори складають сценарний план гри.

Штаб гри – споруджується під час великомасштабних ігор. Виглядає як військовий намет або приміщення з прапором СВІМ. Головна вимога – зв'язок з командами та інспекторами.
Штаби команд – організовують під час довготривалих ігор, що охоплюють значну територію на місцевості. Вимоги – зв'язок з командою і штабом гри; існування розпізнавальних знаків або прапора команди.
Медпункт – організовується неподалік штабу гри. У медпункті є необхідні медикаменти і медпрацівник, який може надати невідкладну медичну допомогу.
«Лазарет» – місце, де збираються учасники, що вибули з гри, або бійці для відновлення ігрового «життя». Лазаретів може бути декілька для різних команд або на різних ділянках гри. Якщо лазаретів декілька, то між ними потрібно налагодити зв'язок.
Вимоги до «лазарету»:

  • відгороджене або ж чітко визначене місце поблизу штабу гри;
    місце схову від дощу;
  • вогнище (у холодну пору року);
  • запас питної і технічної води, мило, рушник, туалетний папір;
  • медична аптечка, якщо не передбачено медпункт;
  • черговий інспектор з резервними пов’язками (за правилами «реверс»);
  • зв'язок зі штабом гри.

У «лазареті» і поблизу нього бойові дії не проводяться. Окуляри чи маску в «лазареті» не можна знімати до закінчення гри.
У деяких іграх , «вбиті» учасники замість «лазарету» збираються поруч з інспектором або слідують за основною командою на відстані зорового контакту ( поведінка – згідно з правилами).

До ігрових об’єктів належать як імітаційні макети дотів, дзотів, бункерів, танків тощо, так і реальні будівлі, розвалини та фортифікаційні споруди.
Деколи об’єкти у СВІМі позначають умовно, методом зонування (мости, дороги, бази, склади тощо). За необхідністю відзоновують також лінії і сектори вогню, зони, заборонені для обстрілу або руху бійців.


Зонування є дуже важливим і необхідним елементом, що дає можливість краще організувати гру відповідно до її правил і скоординувати дії учасників на окремих ділянках гри.
Зонування виконується за допомогою сигнальних стрічок, шнурів, прапорців або знаків. 
Для визначення ураження деяких об’єктів використовують уловлювачі для гранат або спеціальні мішені, що встановлюються безпосередньо на об’єкті або поруч з ним. Уловлювачі можна також прикріпити до транспортних засобів.
Влучення гранатою або ракетою в уловлювач або мішень означає знешкодження об’єкта.


ГоловнаНовиниГалереяФорумПошук