Top image
Свім
нехай війна залишається тільки грою
  • Організація
    • Діяльність
    • Ідея
    • Структура
    • Символіка
    • Атрибутика
    • Ритуали
    • Урочисті церемонії
    • Посібник
  • Свімери
    • З чого почати
    • Форма свімерів
    • Звання свімера
    • Тренінг
  • Ігри
    • Загальні положення
    • Класифікація ігор
    • Учасники ігор
    • Керівники ігор
    • Свімери у грі
    • Структура ігор
    • Організація ігор
  • Арсенал
    • Загальні положення
    • Зброя для змагань
    • Зброя для ігор
  • Змагання
  • Туризм
    • Походи
    • Табори
    • Проект «Робінзонада»
  • Рукопашний бій
    • Загальні положення
    • Програма навчання
    • Місце занять
  • Генштаб
  • Новини
  • Галерея
  • Форум
  • Контакт
  • Мапа сайту
  • Наші партнери
  • Пошук
  • Подати керівникові заяву-розписку на участь у воєнізованих іграх (для неповнолітніх від імені батьків).
  • Відповідний вік для певного виду гри.
  • Зареєструватись на гру. Пройти інструктаж.
  • Наявність екіпіровки і форми.
  • Наявність захисного спорядження.
  • Наявність особистої ігрової зброї і боєприпасів.
  • Знання правил ігор.
  • Достеменне знання і беззаперечне дотримання пам’ятки учасника воєнізованих ігор СВІМ!

1. Серйозно готуйся до кожної гри.

Наполегливо опановуй знаннями та вміннями для успішних дій у грі.

2. Зареєструйся на гру.

Брати участь у грі можна тільки за наявності заяви-розписки від учасника, а для неповнолітніх - заяви-розписки від батьків. Реєстрацію учасників проводить представник штабу гри або керівник гри.

3. Придбай якісне захисне спорядження.

У грі обов’язково використовуй захисні окуляри чи маску, які потрібно протестувати на міцність від пострілів. Під час гри не знімай захисних окулярів.

4. Використовуй тільки справну перевірену зброю та боєприпаси.

Обов’язково отримай дозвіл керівників гри на використання нових видів зброї та боєприпасів. Доглядай за своєю зброєю. Підготуй боєприпаси та зброю до гри.

5. Психологічно налаштуйся на гру.

Вивчи сюжет гри. Уяви, що події у грі – це справжня бойова ситуація.

6. Добре вивчи правила гри.

Виявляй максимальну увагу до гри. Пам’ятай поставлені завдання і правила їх виконання.

7. Будь чесним.

Суворо дотримуйся правил гри і стримуй від їх порушень інших учасників.

8. Будь дисциплінованим.

Беззаперечно виконуй вказівки керівника гри, інспекторів та командирів.

9. Будь ініціативним.

Виявляй кмітливість, винахідливість та спритність.

10. Прагни перемоги.

Перемагай свою втому та слабкість. Дій сміливо, рішуче, але виважено.

11. Будь готовим до самопожертви.

Поступись власними інтересами, якщо цього вимагає перемога твоєї команди.

За першим покликом допомагай товаришу, якщо це відповідає умовам гри.

12. Добре маскуйся.

Не видавай себе розмовою чи шумом. Рухайся швидко та обережно.

13. Підтримуй постійний зв’язок із командою.

Не втрачай з поля зору товаришів. Стеж за діями команди. За потреби використовуй різні засоби і способи зв’язку.

14. Знай місцевість гри.

Вивчи карту, план, схему, запам’ятай особливості ландшафту, розміщення споруд, щоб добре орієнтуватися на місцевості самому і допомогти у цьому іншим.

15. Будь обережним на незнайомій місцевості.

Оглянь місцевість на наявність ям, круч, обвалів, зсувів, небезпечних конструкцій та споруд, а також на наявність небезпечних тварин, плазунів та комах.

16. Суворо дотримуйся правил безпеки.

Вимагай цього від інших. У разі небезпеки допомагай і товаришам з команди і суперникам.

17. Гра вимагає серйозного ставлення.

Будь відповідальним, поводься пристойно. Перед грою не вживай медикаментів, що впливають на реакцію та координацію. Не вживай алкоголю.

18. Пам’ятай сигнал тривоги.

За необхідності екстреного виходу з гри або зупинки гри дай знати про це інспекторові. Почувши сигнал тривоги, припини гру сам і сигналізуй про це іншим учасникам.

19. Будь ввічливим у стосунках зі сторонніми.

Не конфліктуй зі сторонніми особами. Стався до них нейтрально.

20. Пам’ятай: твої суперники у грі – це твої друзі поза грою.

Не сперечайся з учасниками гри. Не будь брутальним. Не насміхайся над слабшими та новачками. Допомагай їм виправляти помилки.

21. Гідно перемагай і гідно програвай.

Перемагаєш – не задавайся. Програєш – не втрачай надію.

22. Пам’ятай, що ти – свімер!

Не зганьби ім’я свімера через азарт або заради перемоги у грі.

У дорослих воєнізованих іграх можуть брати участь:

  • діти тільки з батьками і з дозволу керівника гри;
  • підлітки 16-17 років, якщо вони отримали дозвіл Центрального штабу гарнізону на участь у грі. Дозвіл надається, якщо є заява-розписка від батьків тих свімерів, які беруть активну участь у заходах СВІМу і допомагають керівникам у підготовці гри.


Під час проведення дитячо-юнацьких ігор обов’язково повинен бути присутній командорг (відповідальна особа) та представник інспекторського комітету.

Свімерам, старшим 18 років, заборонено брати участь у дитячо-юнацьких іграх, крім представників штабів бригад та членів інспекторського комітету, які організовують гру.

Батькам неповнолітніх свімерів дозволяється бути присутніми під час гри при дотриманні правил техніки безпеки, але заборонено втручатись у процес гри.

  1. Новачки реєструються на гру на загальних умовах.
  2. Перед кожною грою керівник або уповноважена особа проводить новачкам інструктаж з техніки безпеки і розподіляє по підрозділах.
  3. Новачки залучаються до однієї з п’ятірок-«кулаків» у співвідношенні не більше двох новачків до одного «кулака».
  4. Якщо новачків декілька, то на першу гру їх розподіляють у різні команди.
  5. Новачки повинні чітко знати свою команду, капітана, командира підрозділу, бійців своєї п’ятірки-«кулака».
  6. Учасники «кулака» роз’яснюють новачкам правила гри, правила свімерського етикету, стежать за діями новачків, допомагають їм і вказують на основні помилки.
  7. Учасники команди зобов’язані стримувати новачків від порушень правил гри.


Під час великомасштабних ігор кожен свімерський підрозділ (загін, бригада, гарнізон) виступає, як одна команда.
При проведенні внутрішніх ігор загін розділяють на окремі команди.
При поділі учасників на команди потрібно враховувати, що ігри у СВІМі мають змагальний характер і не розділяти «кулаки», групи та інші сформовані колективи свімерів.
В межах окремої п’ятірки-«кулака» свімери можуть почергово виконувати роль командира підрозділу (з метою вияву і розвитку лідерських здібностей).
Після розподілу на команди командири п’ятірок і загонів обирають капітанів команд або ж капітани команд призначаються керівниками гри з числа лідерів п’ятірок-«кулаків».


  1. Крім відповідного одягу (див. форма), свімери використовують спец- екіпіровку для переноски боєприпасів, зброї та інвентарю;
  2. Кожен учасник гри зобов’язаний використовувати якісне захисне спорядження: окуляри чи маску, які потрібно перевірити 3-5 пострілами впритул; для жінок і молодших свімерів – захист на обличчя і шию.
    Дозволяється використання бронежилетів, шоломів та іншого воєнізованого спорядження.
  3. Кожен учасник під час гри одягає на ліву руку кольорові пов’язки, кількість яких вказує на кількість ігрових «життів», а колір – на приналежність до команди. Поранені і ті, хто вибув з гри, перекидають пов’язки на білу сторону (див. розділ «Правила ураження у воєнізованих іграх СВІМ).
    В іграх за версією «тейк-аут» на лівий рукав прикріпляють відривний кольоровий погон прямокутної форми розміром 12 на 8 см, що вказує команду і номер учасника. 
    Свімер відриває погон суперника, коли виводить його з гри.
  4. Особистий інвентар, елементи екіпіровки, спорядження і зброю потрібно підписувати або позначати номером.



ГоловнаНовиниГалереяФорумПошук