Top image
Свім
сайт всеукраїнської молодіжної організації свім
  • Організація
    • Діяльність
    • Ідея
    • Структура
    • Символіка
    • Атрибутика
    • Ритуали
    • Урочисті церемонії
    • Посібник
  • Свімери
    • З чого почати
    • Форма свімерів
    • Звання свімера
    • Тренінг
  • Ігри
    • Загальні положення
    • Класифікація ігор
    • Учасники ігор
    • Керівники ігор
    • Свімери у грі
    • Структура ігор
    • Організація ігор
  • Арсенал
    • Загальні положення
    • Зброя для змагань
    • Зброя для ігор
  • Змагання
  • Туризм
    • Походи
    • Табори
    • Проект «Робінзонада»
  • Рукопашний бій
    • Загальні положення
    • Програма навчання
    • Місце занять
  • Генштаб
  • Новини
  • Галерея
  • Форум
  • Контакт
  • Мапа сайту
  • Наші партнери
  • Пошук

Протягом першої половини табірної зміни учасники отримують необхідні теоретичні і практичні знання за темою: «школа виживання», свімерам повідомляють головні завдання проекту і умови їх виконання.
У другій половині таборування, несподівано для учасників скликається терміновий збір свімерів. Керівник оголошує легенду, згідно з якою всі учасники проекту повинні невідкладно евакуюватися з табору. Для збору надається декілька хвилин, щоб взяти з собою необхідні речі та спорядження. Евакуація проводиться на човнах.
Свімери десантуються на берег у невідомій місцевості групами по 2-3 осіб. Кожна група отримує пакет з відповідними завданнями:

  • облаштувати тимчасове житло (бівак);
  • організувати охорону біваку, облаштувати по периметру сигналізатори і пастки;
  • розпалити вогнище;
  • роздобути воду поза рікою;
  • протистояти несподіваному нападу противника.

Кожне завдання оцінюється за п’ятибальною шкалою. За сумою набраних балів визначають переможців «Робінзонади».
«Робінзонада» триває: один день – для новачків, два-три дні – для досвідчених свімерів.
Якщо проект триває декілька днів, то учасники беруть із собою «сухий пайок», або їм надається додаткове завдання з пошуком за сторонами світу та координатами запасів їжі, які попередньо ховають інспектори неподалік місць десантування свімерів.
Контролюють процес гри і оцінюють дії учасників досвідчені інспектори. Інспекторський човен періодично здійснює рейди вздовж берега у місцях десантування. Учасник може у будь-який час відмовитися продовжувати участь у проекті, при цьому він вибуває з гри і прямує з інспектором у табір.

ГоловнаНовиниГалереяФорумПошук